mandag den 30. november 2009

En helt almindelig dag. 4

4. minutafsnit: Slagsmålet begynder


Endelig fik jeg mæglet,
”Hr. betjent, jeg ved ikke hvem hun er, det er en jeg har samlet op, hun…” Nu begyndte hun at skrige og pege på mig.
”Rolig frøken, har han gjort dem noget?”
Han åbnede i det samme bildøren og rev mig ud, jeg endte på maven i et føregreb, hans makker kom løbende,
”hvad sker der der´ Lars Peter?”
Min betjent satte et knæ i ryggen på mig, jeg bevægede mig ellers ikke, men råbte og skreg, i et forsøg på at forklarer mig.
”Nu må du heller lukke, klokken er 18.22 og du er anholdt, du…” han blev afbrudt, da den afsindige pige kastede sig mod ham, hun ramte med neglene først. Hans makker nåede op til os og kastede sig ind i kampen, tøsen fik fat i hans hår og rev ham ned mod jorden.
For forbipasserende, må det have været et vildt syn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar