tirsdag den 1. december 2009

En helt almindelig dag. 5

5. minutafsnit: Flugten


Jeg lå stadigvæk på maven med dem alle tre på min ryg. Pludselig væltede de ud i rabatten, en bil bremsede voldsomt op, folk kom løbende, de to betjente sad nu på pigen og kæmpede en brav kamp for at holde hendes vilde arme. En lille bred bundeknægt trådte ind midt i arenaen, han stod nærmest oven på hendes ben,
”Skal jeg hjælpe jer venner, han bukkede sig ned i mod dem og den ene betjent rev fat i hans arm, i næste øjeblik lå de og brødes midt på kørerbanen.

Det gik op for mig at jeg var fri, jeg rejste mig og gik derfra. flere og flere deltog nu i slagsmålet, jeg begyndte at småløbe, jeg tog mig til brystet, pakken havde jeg heldigvis endnu, i det jeg satte farten op hørte jeg skridt bag mig, og en skinger pigestemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar